La Garaje

Garage Days

Într-un garaj poate intra mai mult de-o mașină: înghesuite, ordonate sau una peste alta, încap nevoile și pasiunile locuitorilor la bloc
Câștigătorii granturilor de fotografie documentară

Câștigătorii granturilor de fotografie documentară " 5 under 30"

CdFD

Mihai Călărășan, Diana Păun, Tudor Platon, Elena Sirețanu, Andriana Oborocean
30 under 30

30 under 30

CdFD

Finaliștii granturilor CdFD pentru tineri fotografi: 30 under 30
Microuniversuri | Fotografi în carantină

Micro Universes | Photographers in quarantine

Group project

What does a photographer do when confined to their home? Answer: their job. This species, by definition mobile and apt to roam, is now pinned down as if in an insect display. We have not given in – we continue to take photos, albeit in a much more intimate environment. Used to gaze into other people’s lives, we now find ourselves examining our own.
Homeland

Homeland

Maria Guțu

Holding Pattern

Holding Pattern

Mihai Șovăiala

16.152

16.152

Bogdan Tutuneanu

The value of the net minimum annual wage in Romania is 16.152 RON.
Crivina Blues

Crivina Blues

Ioana Cîrlig

Portrete cu necunoscuți

Portraits of unknow people

Petruț Călinescu

Nothing to fear

Nothing to fear

Ioana Cîrlig

Săgeată, floare, foc

Săgeată, floare, foc

Lucian Bran

Căderea unui meteorit este un eveniment care a capturat imaginația omenirii încă de la începutul istoriei şi care a fost pe deplin înțeles abia în secolul XIX. Ceea ce în trecut era privit ca un semn divin şi tulbura mințile gânditorilor, în prezent este înregistrat, studiat şi păstrat în muzee şi colecții private. „Cerească atingere Ce arătare! Ah, ce lumină! Stea albă-a căzut în grădină, necăutată, neaşteptată: noroc, săgeată, floare şi foc. În iarba înaltă, în mare mătasă căzu din a veacului casă. S-a-ntors, ah, în lume o stea. Mi-s mînile arse de ea.” Lucian Blaga, “La cumpăna apelor”, 1933
Remnants

Remnants

Dorin Goian

Remnants (Ramasite) este un proiect de fotografie documentara care studiaza fenomenul depopularii R. Moldova.
Din mlaștini și păduri

From Marshes and Woodland

Alex Tomazatos

Majoritatea infecțiilor umane provin de la alte animale (zoonoze), mai ales de la speciile sălbatice. Un virus poate trece de la o gazdă obișnuită la o gazdă nouă prin noi combinații genetice, ori exploatând schimbări în comportamentul, ecologia și condițiile socio-economice ale gazdei.
Când ne-am fotografiat

That Time We Got Our Photos Taken

Nicu Ilfoveanu, Puiu Lățea

Fotografii de Nicu Ilfoveanu Text de Puiu Lățea
Oina

Oina

Sorin Vidis, Bogdan Boghițoi

Place to Disappear

Place to Disappear

Maria Guțu

La sfârșitul lui 2016 am început să explorez spațiul apropiat mie. La un kilometru de casă se află un sat, înființat in secolulul 19 de un grup de polonezi în frunte cu Michał Wojewódzki. Denumirea satului s-a schimbat în timp de la Dușmanii Mici, la Elizavetovca, iar din 1911 satul e cunoscut ca Stârcea. Se află în raionul Glodeni, în zona de nord a Republicii Moldova.
Periferia B

Living at the Edge

Petruț Călinescu

Handful of earth

Handful of earth

Andrei Becheru

„Handful of earth” este o explorare vizuală, în curs de desfășurare, a legăturii omului cu locul în care trăiește și a vieții de zi cu zi în zonele montane izolate din România.
Dealul cu Facebook

Facebook Hill

Petruț Călinescu

Giulești 365

Giulești 365

Antonio Ciorarek

Un bloc, un trotuar și o linie de tramvai, timp de un an de zile
Marea Neagră

Holidays and Cold war at the Black Sea

Petruț Călinescu

Relaxare și conflicte mocnite la țărmul Mării Negre
Mândrie și Beton

Pride and Concrete

Petruț Călinescu

Post-Industrial Stories

Post-Industrial Stories, RO and EN

Ioana Cîrlig, Marin Raica

Post-Industrial Stories is a long-term photography project documenting the effects of deindustrialisation on Romania’s small mining towns. The project is aimed at capturing the atmosphere and the daily life from inside the community.
Zâne

Zâne

Ioana Cîrlig

Trecerea

The Crossing

Marin Raica

Doar delta

Doar delta

Alex Tomazatos

Delta am cunoscut-o căutând natura. Poate din cauza asta mi se pare că o comunitate de oameni care trăiește aici e un exemplu de adaptare la mediu. La fel ca flora sau fauna Deltei, modul de viață, tradițiile sau problemele oamenilor de aici au evoluat în strânsă legătura cu mediul.
Când se lasă seara peste România

When the Night Has Come, RO and EN

Petruț Călinescu

A portrait of Romania when the night has come
În grădina uitată timpul este un hoț

In the Forsaken Garden Time is a Thief

Andrei Nacu

Proiectul privește experiența părinților mei în încercarea de a se adapta la schimbările politice și sociale din ultimii 50 de ani